De International Horn Society is een wereldwijde hoorngemeenschap. We vieren diversiteit en oefenen tolerantie uit, en we zijn hier om ondersteuning, middelen en inspiratie te bieden. De standpunten van individuele leden van de IHS weerspiegelen niet noodzakelijkerwijs onze waarden en doelstellingen van de samenleving als geheel.

Bereik verbeteren

Meer
18 april 2015 22: 14 #1508 by Seth Clark
Bereik verbeteren werd gemaakt door Seth Clark
Dus ik heb een recital op komst en ik oefen als een gek om me voor te bereiden. Ik speel En Foret, maar ik heb wat moeite om een ​​goed geluid te krijgen op het hogere bereik boven de balk. Ik heb mijn uithoudingsvermogen constant verbeterd en kan ongeveer een uur achter elkaar oefenen, ongeveer twee keer zoveel als voorheen, maar ik kan het hoge bereik nog steeds niet constant goed laten klinken. Ik begon twee keer per dag te oefenen, maar bij mijn tweede training kunnen mijn lippen gewoon niet effectief spelen en uiteindelijk gebruik ik druk, dus het is geen goede oefening. En als ik twee keer op een dag speel, kan ik de volgende dag ook niet goed spelen.

Hoe moet ik oefenen om bereik op te bouwen zonder mijn vermogen om de volgende dag te spelen te schaden?

Alstublieft Inloggen om aan het gesprek.

Meer
21 april 2015 03: 04 - 21 april 2015 03: 04 #1510 by Ricardo Matosinhos
Beantwoord door Ricardo Matosinhos over onderwerp Bereik verbeteren
Uithoudingsvermogen en bereik ontwikkelen zijn twee verschillende dingen, maar als je een goed uithoudingsvermogen hebt, zal je bereik natuurlijk ook verbeteren.

Op mijn website kun je twee berichten lezen over het verbeteren van je uithoudingsvermogen Hoe u het uithoudingsvermogen van uw embouchures kunt verbeteren? en Uithoudingsvermogen voor de hoornspeler .

Specifiek voor het hoornbereik, ben ik dol op deze oefening.

Laatst bewerkt: 21 Apr 2015 03:04 door Ricardo Matosinhos.

Meer
19 mei 2016 04: 47 #1593 by Brian Atwood
Beantwoord door Brian Atwood over onderwerp Bereik verbeteren
Bedankt voor het delen van dit.

Tijd voor maken pagina: 0.284 seconden
Deze website maakt gebruik van cookies om de gebruikerservaring te verbeteren, inclusief de inlogstatus. Door de site te gebruiken, accepteert u het gebruik van cookies.
Ok