De International Horn Society is een wereldwijde hoorngemeenschap. We vieren diversiteit en oefenen tolerantie uit, en we zijn hier om ondersteuning, middelen en inspiratie te bieden. De standpunten van individuele leden van de IHS weerspiegelen niet noodzakelijkerwijs onze waarden en doelstellingen van de samenleving als geheel.

Hans Rensen

Meer
04 januari 2017 14: 14 #1620 by David Lyons
Hans Rensen werd gemaakt door David Lyons
Ik overweeg een hoorn aan te schaffen van Hans Rensen, die hoorns vaak in de Classified Section lijkt te vermelden. Aangezien dit een internationale transactie zou zijn, ben ik geïnteresseerd in input van leden die mogelijk kennis hebben van de heer Rensen.... Was uw ervaring gemakkelijk?.. moeilijk?..., heeft u ervaring met het retourneren van een instrument? ... nog andere gedachten?
Bedankt
Dave Lyons
Albany, CA
De volgende gebruiker (s) zei Thank You: Jaron Klop

Alstublieft Inloggen om aan het gesprek.

Meer
05 januari 2017 16: 18 #1621 by Chris Crawley
Beantwoord door Chris Crawley over onderwerp Hans Rensen
Dit is waarschijnlijk niet erg nuttig, aangezien ik geen contact heb gehad met Hans Rensen. Op een gegeven moment heb ik overwogen om van mijn huis in het Verenigd Koninkrijk naar de regio Brabant/Eindhoven in Nederland, waar hij woont, te reizen om een ​​van zijn hoorns te kopen, maar dat heb ik nooit gedaan.

Hij heeft een LinkedIn-profiel waartoe je toegang hebt: https://nl.linkedin.com/in/hans-rensen-3309854

Mijn gevoel zegt dat hij een rechttoe rechtaan persoon is, maar ik heb geen solide bewijs.

Meer
05 januari 2017 16: 41 #1622 by Jaron Klop
Beantwoord door Jaron Klop over onderwerp Hans Rensen
Ik heb een gekocht Holton Descant van Hans. Het was een gemakkelijke aankoop. Ik heb de hoorn niet teruggestuurd, dus daar ben ik niet zeker van. Zijn beschrijving van de hoorn was perfect. Hij pakte de hoorn zeer stevig in.

Tijd voor maken pagina: 0.416 seconden
Deze website maakt gebruik van cookies om de gebruikerservaring te verbeteren, inclusief de inlogstatus. Door de site te gebruiken, accepteert u het gebruik van cookies.
Ok