De International Horn Society is een wereldwijde hoorngemeenschap. We vieren diversiteit en oefenen tolerantie uit, en we zijn hier om ondersteuning, middelen en inspiratie te bieden. De standpunten van individuele leden van de IHS weerspiegelen niet noodzakelijkerwijs onze waarden en doelstellingen van de samenleving als geheel.

Hulp bij Yamaha 661

Meer
12 Mar 2019 15: 51 #1772 by Xing Li
Hulp bij Yamaha 661 werd gemaakt door Xing Li
Ik schrijf om te zien of iemand hier ervaring heeft met Yamaha 661's. Ik speelde de hele middelbare school en universiteit en speelde meestal op Holtons/Conns voordat ze verliefd werd op een gehuurde Yamaha 667 op de universiteit. Een winkel bij mij in de buurt heeft een oudere 661 op voorraad maar ik heb geen ervaring met deze Yamaha uitvoering. Gewoon kijken of iemand ervaring heeft, hoe de intonatie, toon, enz. zijn voordat ik erheen rijd.

Bedankt!

Alstublieft Inloggen om aan het gesprek.

Meer
12 Mar 2019 15: 55 #1773 by Xing Li
Beantwoord door Xing Li over onderwerp Hulp bij Yamaha 661
Ik post ook dat ik een paar jaar niet meer in het spel ben na het krijgen van kinderen en ik vertrouw mijn lezing op de hoorn op dit moment niet 100%. Bedankt!

Meer
25 december 2019 10: 29 #1802 by J Charles Sernateer
Beantwoord door J Charles Sernateer over onderwerp Hulp bij Yamaha 661
probeer contact op te nemen met Wes Hatch, hij heeft een encyclopedische kennis van Yamaha-hoorns: Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft Javascript nodig om het te kunnen zien.

Tijd voor maken pagina: 0.393 seconden
Deze website maakt gebruik van cookies om de gebruikerservaring te verbeteren, inclusief de inlogstatus. Door de site te gebruiken, accepteert u het gebruik van cookies.
Ok