De International Horn Society is een wereldwijde hoorngemeenschap. We vieren diversiteit en oefenen tolerantie uit, en we zijn hier om ondersteuning, middelen en inspiratie te bieden. De standpunten van individuele leden van de IHS weerspiegelen niet noodzakelijkerwijs onze waarden en doelstellingen van de samenleving als geheel.

Duimklepfunctie met dubbele hoorn

• Eddie Coldrick
  • onderwerp Auteur
Meer
18 december 2019 15: 02 - 18 december 2019 15: 09 #1801 by Eddie Coldrick
Duimklepfunctie met dubbele hoorn werd gemaakt door Eddie Coldrick
Ik heb net een dubbele hoorn (deze: https://www.amazon.co.uk/dp/B0012INK88/ref=cm_sw_r_cp_api_i_8R97DbHGJJGMR ) en het kwam natuurlijk als F (zonder duimklep). Is er een manier om het te veranderen, zodat ik niet op de duimklep hoef te drukken voor de B Flat-kant en moet drukken voor de F-kant?

Alle hulp wordt op prijs gesteld,
Eddie
Laatst bewerkt: 18 Dec 2019 15:09 door Eddie Coldrick. Reden: Amazon-URL een link gemaakt

Alstublieft Inloggen om aan het gesprek.

Meer
02 januari 2020 17: 31 #1803 by Bruce Tubbs
Beantwoord door Bruce Tubbs over onderwerp Duimklepfunctie met dubbele hoorn
Neem contact met mij op @Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft Javascript nodig om het te kunnen zien.> en we zullen wat foto's uitwisselen over hoe je je hoorn "Stand in Bb" kunt maken.
Bruce Tubbs (en mijn bloglink, hieronder...)
https://tubbshornstudio.wordpress.com/

Meer
02 februari 2020 17: 50 #1807 by Chris Crawley
Beantwoord door Chris Crawley over onderwerp Duimklepfunctie met dubbele hoorn
Als de foto van het product waarnaar u hebt gelinkt correct is, ziet u dat de koppeling op de wisselklep (die met de duim wordt bediend) aan het rotormechanisme wordt bevestigd door middel van een schroef die in een van de twee gaten gaat. Schroef eenvoudig de koppeling los en bevestig deze opnieuw met behulp van het andere gat.
De volgende gebruiker (s) zei Thank You: Eddie Coldrick

• Eddie Coldrick
  • onderwerp Auteur
Meer
05 februari 2020 12: 54 #1808 by Eddie Coldrick
Beantwoord door Eddie Coldrick over onderwerp Duimklepfunctie met dubbele hoorn
Je bent een life(/finger)saver! Zag meteen de schroef die je bedoelde en hij werkt nu perfect! Hartelijk bedankt! Alleen jammer dat ik er zo aan gewend raakte om nu mijn duim omlaag te leggen!

Eddie

Tijd voor maken pagina: 0.404 seconden
Deze website maakt gebruik van cookies om de gebruikerservaring te verbeteren, inclusief de inlogstatus. Door de site te gebruiken, accepteert u het gebruik van cookies.
Ok