De International Horn Society is een wereldwijde hoorngemeenschap. We vieren diversiteit en oefenen tolerantie uit, en we zijn hier om ondersteuning, middelen en inspiratie te bieden. De standpunten van individuele leden van de IHS weerspiegelen niet noodzakelijkerwijs onze waarden en doelstellingen van de samenleving als geheel.

Klepuitlijning - eenvoudige over-travel fix?

Meer
10 oktober 2021 09: 04 #1874 by Jay Kosta
Klepuitlijning - eenvoudige over-travel fix? werd gemaakt door Jay Kosta
Is er een eenvoudige manier om de uitlijning te corrigeren, NAAST het vervangen van de bumper?
Ik gebruik momenteel kleine puntjes 'plakband' met een zeer sterke grip, maar ik weet niet of het lang meegaat.
YHR-668N met rond neopreen(?) bumpermateriaal.

Mijn vroege resultaten duiden op een beter 'geluid' en 'nauwkeurigheid van de noot' na een betere uitlijning.

Gelegen in de staat New York in de buurt van Binghamton / Ithaca

Alstublieft Inloggen om aan het gesprek.

Meer
24 oktober 2021 06: 12 #1876 by Chris Crawley
Beantwoord door Chris Crawley over onderwerp Klepuitlijning - eenvoudige over-travel fix?
Aangezien de "bumpers" het enige zijn dat het bewegingsbereik van de rotor regelt, kan ik geen andere manier bedenken om overmatige rotatie aan te pakken dan ze te vervangen.

Ik zie eigenlijk niet in waarom je ze niet zou willen vervangen, maar misschien is er meer aan de hand.

En ja, het is belangrijk om dit goed te doen, met behulp van de "snijtekens" die zichtbaar zijn onder de stofkappen.

Alstublieft Inloggen om aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.380 seconden
Deze website maakt gebruik van cookies om de gebruikerservaring te verbeteren, inclusief de inlogstatus. Door de site te gebruiken, accepteert u het gebruik van cookies.
Ok